پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227402
صدا و سيماي مرکز چهارمحال وبختياري عنوان برترين برترين‌ها را کسب کرد
تاریخ انتشار : 1395/10/08 08:55:51
نمایش : 1062
مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري گفت: صدا و سيماي مرکز چهارمحال وبختياري با کسب شش نشان هدهد عنوان برترين برترين‌ها را در نوزدهمين جشنواره توليدات مراکز استان ها کسب کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهرداد عظيمي مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز با بيان اينکه جشنواره ها بهترين فرصت براي معرفي جاذبه‌ها، ظرفيت‌ها و استعدادهاي استان‌ها است، افزود: در نوزدهمين جشنواره توليدات مراکز استان ها، مرکز چهارمحال و بختياري با ۶ نشان هدهد به عنوان برترين برترين‌ها در بين مراکز صدا و سيماي کشور معرفي شد.

مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري بيان کرد: در بخش پژوهش، در ارزيابي عملکرد مرکز در سال‌هاي ۹۳ و ۹۴ و عملکرد مرکز به خاطر برتري در تعداد آثار ارسالي، پژوهش‌هاي راه يافته به مرحله نهايي و پژوهش‌هاي منجر به توليد نشان هدهد اين جشنواره را کسب کرد.

عظيمي خاطرنشان کرد: در جمع‌بندي نتايج عملکرد در سال‌هاي ۹۳ و ۹۴ در حوزه‌هاي مختلف صدا و سيما و عمل به تعهدات توليد با توجه به ويژگي‌هاي بومي منطقه‌اي در آثار توليدي تنديس برترين مرکز صدا وسيما به مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري اهداء شد.

وي تصريح کرد: در بخش معاونت خبر، سميه نجفيان خبرنگار برتر کشور با تهيه مستند «آواي دستان» نخستين نشان هدهد نوزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز صدا و سيما را دريافت کرد.

مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري با اشاره به ديگر آثار برتر در اين جشنواره بيان کرد: مهدي نادريان با تهيه گزارش گذرگاه‌هاي برفي برگزيده، در بخش مجموعه خبري راديو به سردبيري صديقه يوسفي اين بخش به عنوان مجموعه برتر و همچنين از معاونت خبر نيز در ۴ حوزه گزارش‌هاي خبري تقدير شد.

عظيمي با بيان اينکه بخش سيماي مرکز چهارمحال و بختياري در بخش برنامه ترکيبي با عنوان «چو خط» به تهيه‌کنندگي جهانبخش زماني نشان هدهد دريافت کرد، گفت: بَر بام افتخار به تهيه‌کنندگي بيژن علي بابايي ويژه انتخابات و علي کريم‌زاده در بخش بهترين تدوين براي «برنامه سفر به شهرستان‌ها، برگزيده اين جشنواره شدند.

وي با بيان اينکه گزارشگر و مجري خانم شب‌هاي بام ايران و تيتراژ برنامه چوخط شايسته تقدير شدند، خاطرنشان کرد: همچنين از معاونت سيماي مرکز چهارمحال و بختياري به خاطر تهيه و توليد برنامه‌هاي ترکيبي تقدير شد.

مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري با بيان اينکه زهرا اردستاني نشان هدهد را براي تهيه‌کنندگي برنامه راديويي گنجينه فرهنگ دريافت کرد، تصريح کرد: در بخش برنامه‌هاي ترکيبي ساده، زهرا اردستاني و داريوش يوسف‌زاده به عنوان نويسنده و گزارشگر برنامه گنجينه فرهنگ، کبري حيدري به عنوان برترين نويسنده در برنامه عصرگاهي موج زنده‌رود، رضا حيدري صدابردار نمايش شوليز، بهاره غريبي بازيگر نمايش شوليز و فاطمه رفيعي افکتور نمايش پري صنم نيز شايسته تقدير شناخته شدند.

عظيمي افزود: در اين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز صدا و سيما نيز به خاطر پژوهش منجر به توليد باعنوان «روستاهاي هدف گردشگري» نشان هدهد را به آقاي لطيف رئيسي اهداء کرد.

وي با بيان اينکه حميد محمدي در بخش پژوهش پيامدها و آسيب‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي در بخش راهبردي مقام سوم را کسب کرد، خاطرنشان کرد: در بخش موسيقي مرکز موسيقي استان به عنوان مرکز برتر و شکوفاي جشنواره شناخته و قطعه قصه عاشقان نيز به خوانندگي و آهنگسازي رضا صالحي برگزيده شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html